Spark i baken

Idag har inte varit världens bästa måndag precis. Bortsett från att vädret varit grått och trist så har arbetsdagen inte varit särskilt givande med mestadels strul som fördärvat mina planer. Hade bokat in mig på en timmes Crosstraining (stenhård cirkelträning för den som inte vet) och har ända sedan tidig morgon gått och velat fram och tillbaka i tankarna på huruvida jag ska träna eller inte. Mestadels lutade det åt att inte träna utan istället stanna hemma, städa lite och sen bara vila.
Men, hör och häpna, jag var så oerhört duktig (ja, jag skryter om mig själv) så jag masade mig till det där passet och utförde det med bravur! Så nu är jag fullständigt slut i kroppen, men ack så skönt! Och för tillfället står min fina sambo och lagar middag medan jag skriver dessa orden. 
Förresten... Jag hann städa innan passet plus att jag gick och slängde sopor. Man kan bara man vill, ibland behöver man bara en spark i ändan!

Nu - mat!!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0