Då tar vi sats

Idag har jag investerat i mig själv. Jag har nämligen köpt ett träningskort på Sats. Det känns lite som att vara otrogen när man byter gym, men jag har ingen lust att vara kvar på ett gym där merparten av medlemmarna är studenter och dessutom är bästa passet borta sen sommaren. Så då fick det bli Sats. Den största fördelen är att det är oerhört nära. Jag kan gå dit i träningskläderna och även om det regnar så blir jag inte blöt. Fantastiskt ju! Dessutom finns Michelle där också, det väger också tungt (inte för att hon är tjock utan för att hon gör träningen rolig förstås).
Då ska man bara försöka komma på något bra mål att ha med sin träning. Det känns lite mer peppande och roligare att gå till gymmet ifall man har ett mål. Mitt främsta mål är förstås att må bra, och det gör jag när jag får boxas och pusha mig själv ett snäpp till.
 
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0