Högvakt

Högvakten närmar sig med stormsteg! På fredag nästa vecka, NÄSTA VECKA!, är jag på väg mot Stockholm med min goa musikkår. Det känns lite konstigt att helgen man väntat på så länge, och som verkat så avlägsen, snart är här. Jag vet att det kommer bli en oförglömlig helg på många sätt och vis och jag hoppas innerligt att vädret är på vår sida. Oavsett vilket så kommer Stockholms gator prydas av en oerhört grym musikkår. Alla som är i Stockholm med omnejd nästa helg (10-12/8) ska alltså se till att INTE missa Hemvärnets Musikkår Hallands högvakt!
 
Kärlek

Inget internet

Jag har visst varit lite dålig på uppdateringar här. Dels för att jag har fullt upp med jobb, träning, vänner, familj och annat fint som förgyller livet. Och sen har jag inget internet hemma längre (förutom mobilen då, men vem orkar blogga via den?) eftersom mitt abonnemang gick ut för snart en månad sen. Ganska kul att se hur länge jag klarar mig utan internet hemma. Än så länge är det bara skönt och jag får så mycket tid över till annat. Som att läsa till exempel. Ett tips till den som vill ha något oerhört spännande och bra att läsa är Hungerspelen (plus de två följande böckerna som jag inte kommer ihåg titeln på, men det är i samma serie). Finns som film också för den som hellre vill göra det.
Nu ska jag fortsätta med mitt arbete!

Kärlek

RSS 2.0