En vår-uppdatering

Idag skiner solen och det är nästan så man vågar ge sig på att ha vårkänslor. Jag har balkongdörren öppen utan att frysa fötterna av mig plus att jag målat mina naglar påsk-gula, det spär på vårkänslorna ännu mer. Känns lite galet att det är påsk redan nästa vecka och att man dessutom ska vrida fram klockan. Vart tar tiden vägen?
 
Kan fortfarande inte riktigt förstå att vi flyttar till en helt ny lägenhet (som dessutom kommer vara bara våran) om bara 34 dagar. 34 dagar! Innan dess ska det hinnas med att fira påsk, en helg till Köpenhamn med föräldrarna x2, hjälpa till att sätta upp nya husvagnen i Tylösand (då är det verkligen vår!) och diverse annat. Det kommer bli fantastiskt när vi väl är på plats och jag känner på mig att jag kommer trivas alldeles utomordentligt bra på nya stället. Hur skulle man inte kunna göra det när man har egen tvättmaskin, klädkammare plus en frys som går från golv till tak (nästan)! Den här våren kommer som ni förstår troligtvis bli oslagbar.
 
Och på tal om oslagbar så har jag fortfarande varit duktig coh hållt mitt träningsmål. OCH jag anmälde mig till Vårruset (jag var farligt nära att fega ur och strunta i det men eftersom jag är anmäld tillsammans med en grupp kollegor är jag så illa tvungen att ställa upp eftersom man inte vill visa sin dåliga karaktär). Så jag känner mig oslagbar fysiskt och psykiskt. I'm awesome!
 
Kram & Kärlek
 
 

RSS 2.0