Fötter

Mina fötter är långt ifrån happy feet just nu! Har två blåsor på varje fot, ett öppet skoskav och resten av hälsen är öm. Sen har jag dessutom fått något som liknar kramp i undersidan av ena foten, precis bakom tårna. Det gör ont! Men vad gör man inte för musiken!?

Kvällens orkester var roligt. Vi hade marschövning extra länge (därav allt det onda, plus att jag dumt nog inte tog ull-strumpor) och solen sken och livet var ljuvligt. Jag fick till och med lite beröm för att jag håller rättningen fint. Då blir man glad!

Sen har jag det bästa veckoslutet framför mig, med start imorgon kväll när Lillebror kommer hit och ska sova över. Nu ska jag äta en knäckemacka innan det blir sängen.
Kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0