Fredag kväll

Sitter i min underbara soffa med ett stort glas smoothie och tända ljus (ljusen är inte i soffan då, utan i resten av lägenheten). Det är en ganska okej fredagskväll. Lite trist att sitta ensam bara, men det kan vara skönt det också. Ska dessutom upp tidigt imorgon för att ta mig till regementet (hoppas det inte blåser lika full storm som idag för då vette tusan hur jag ska komma fram) för en sittande konsert. Vi ska ha vår otroligt fina uniform, ska försöka ta en bild och lägga upp.
Efter konserten ska jag tvätta och fixa lite här hemma innan Frida kommer hit och ska laga middag med mig. Mysigt!
Min fina är i Skövde i helgen så jag saknar honom ganska mycket. Tur att det snart är söndag och han är hemma igen.
Kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0