Gah!

För tillfället har jag en liten svacka. Det positiva med att cykla i regn är att ingen ser ifall du gråter. Jag känner för att bryta ihop just nu. Jag har så mycket att göra, så mycket som jag ligger efter med och så mycket jag inte hinner med som jag vill och behöver göra. Men jag hinner inte!
Jag vet, det finns dom som har det minst lika illa. Och det finns dom som har det värre. Men för tillfället har jag fullt upp med mitt eget liv och att få det att gå ihop så det finns inte tid att tänka på alla andra. Egoistiskt kanske.

Jag vet i alla fall att jag saknar min finaste Linda. Varför måste hon vara så långt bort? Hon är den bästa vän jag någonsin haft och förmodligen kommer ha dessutom. Önskar jag kunde ha henne här, i min lägenhet, nära.

Någon annan jag saknar är Gud. Jag har tappat honom. Jag erkänner skamset att jag inte haft tid för honom i mitt liv. Jag vill ändra på det, men så mycket har fått gå före så det är pinsamt. Utan Gud är jag ingenting, ingenting! Jag behöver dig nu Gud, mer än någonsin. Jag behöver din styrka och kraft, jag behöver din kärlek. Öppna mitt hjärta för dig och låt det aldrig stängas igen. Jag ber!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0