Mat i stora lass!

Har kommit fram till att jag tycker om att laga mat. Ganska logiskt eftersom hälften av inläggen handlar om mat eller är bilder på mat jag lagat. Det är kul att testa nya saker, att krydda på nya sätt och äta annan mat än man brukar. Nackdelen är att jag är ett enmanshushåll. När jag lagar mat lagar jag ofta många portioner, så många att jag har så det räcker säkert en vecka. Och det blir lite trist att äta samma mat i en hel vecka.
Min frys är dessuto m så liten att jag inte ens får plats med en isbit (fråga Frida eller Marcus, båda vet). Så livet är lite tufft ibland.
Längtar tills jag bor ihop med någon och man kan laga mat till någon mer än sig själv. Till dess får mina vänner stå ut med att jag vill laga mat ihop mest hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Om du flyttar hit kan du laga så mycket mat du vill! ;) blink blink

2011-04-12 @ 10:02:20
URL: http://detelja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0