Minnen

Satt och tänkte på en arbetsledare vi hade på dam som var så otroligt bäst. Hon gav glädje och energi och var så omtänksam. Hon brydde sig om alla.
Och samtidigt som jag tänkte tillbaka i tiden så fann jag några rader som jag skrivit för ungefär två år sedan:
När man tittar tillbaka så kan man se vilken häpnadsväckande stig man tagit genom livet, och din kommer fortsätta mot nya mål och nya äventyr, fulla av kärlek, inspiration och glädje.
Ibland är jag otroligt klok. Jag vet inte vart allt kommer ifrån. Kanske är det Gud som ger mig inspiration? Jag skulle gärna vilja tro det. Oavsett vad så har ord en stor makt så jag är tacksam att jag har en del av den gåvan. Jag är talangfull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0