Harry Potter 7

Vilken underbar dag det blev! Såg sista Harry Potter-filmen och den överträffade alla mina förväntningar och mer därtill. En helt fantastisk film och en perfekt avslutning på ett otroligt äventyr. Satt i biosalongen och fick rysningar så bra den var! Ett måste till dvd-hyllan så fort den släpps.
Efter filmen följde Lillebror med mig hem och vi umgicks lite innan mamma och pappa kom och hälsade på. Det är alltid mysigt när familjen är här och man kan få prata av sig lite, dricka kaffe och bara få och ge kärlek. Nackdelen är att lägenheten känns väldigt tom när dom åker.
Jag är så tacksam för all kärlek jag har i mitt liv. Jag klarar mig utan pojkvän så länge jag får ha alla fina vänner jag har och min underbara familj. Och det är värt så mycket mer än någon som bara får en att må dåligt, haha. Extra kärlek till fina Emelie för att du stod ut med allt tjöt igår (fast jag tror vi tjötade ungefär lika mycket båda två). Du är guld och inget mindre än guld ska du ha.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tror att vi tjötade lika mycket båda två. ;)

Men jag finns här för dig, och det kommer jag alltid att göra. Tjöta på så mycket du vill, jag lyssnar mer än gärna! <3

2011-08-29 @ 15:30:50
URL: http://detelja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0