Julafton 2011

Jag har överlevt julafton än så länge. Sket i frukost och käkade skumtomtar istället och har varit ute och promenerat med Tiger i det fina vädret. Sen fick jag besök av Marcus och fick faktiskt ett paket; en låda med skumtomtar (yaaay!). Och snart ska jag laga mat: kyckling med ädelostsås. Ja, jag gör ungefär allt jag kan för att ignorera och inte tänka på att det är julafton. För om jag gör det, då faller alltihop. Så istället försöker jag tänka att det är vilken lördag som helst och att det är väldigt skönt att vara ledig. Däremot har jag hållt fast vid traditionen att kolla på Kalle Anka. Det är nästan lag på det.
God jul till er alla, hoppas ni får umgås med nära och kära.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Sandy

Jag saknar dig hjärtat <3

2011-12-26 @ 15:31:31
URL: http://lillagget.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0