Min familj

Jag saknar min familj. Fick mail från lillebror idag, han skrev att dom har över 25 grader och att dom varit och kollat på massa djur och annat skoj. Det är nästan två veckor kvar innan dom kommer hem men det känns som om dom varit borta flera veckor redan. Saknar att inte kunna smsa mamma och berätta om min dag. Så jag tycker att det kan gå fort tills dom kommer hem så jag kan ha min familj nära igen.
På tal om familj så kom finaste Sandy och hennes Anton förbi ikväll. Vi gick en runda alla fyra och Tiger var så glad över att ha en lekkamrat. Mysigt med så fint besök. Dessutom hade Sandy med sig god kaka. Jag har dom bästa vännerna, så enkelt är det.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0