Pepp, pepp!

Det finns en del bloggar som jag läser. Emma Petterssons (från förra säsongen av Ensam Mamma Söker) blogg är en av dessa. Hon är en störtskön och härlig kvinna med sunda och bra idéer. Idag har hon gjort en lista för att pappa sig själv, och jag tänker göra likadant. Tycker även att ni där ute kan göra samma sak, för det är aldrig fel att peppa sig själv (speciellt i vintermörkret). Så här kommer den:

Börjar med 5 saker jag gillar när jag ser mig själv i spegeln
1. Mitt hår som äntligen börjar växa ut igen.
2. Mina armar som är väldigt snygga.
3. Mina ögon.
4. Min rygg, den är både muskulös och snygg.
5. Mitt leende, för det visar att jag är glad.


Nu går jag vidare till det viktigaste, fem egenskaper hos mig som jag älskar och är stolt över.
1. Jag är oerhört positiv och försöker alltid se livet från den ljusa sidan.
2. Jag bryr mig om och försöker sprida massa kärlek till min omgivning.
3. Jag är fantasifull och sprudlar av massa (enligt mig) goda idéer.
4. Jag är social och tycker om att dra med mig folk på olika påhitt.
5. Jag är envis och det ska mycket till innan jag ger upp.


Och sist men inte minst, fem saker jag är bra på!
1. Spela flöjt
2. Träna
3. Laga mat
4. Skriva
5. Skratta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0