Äntligen hemma

Då var jag äntligen hemma! Har tagit på mig pyjamas och sjunkit ner i soffan för att varva ner lite innan det är dags för sängen. Repet idag gick över förväntan, det var bara en och en halv marsch som jag inte riktigt hängde med på, men alla de andra lät fullkomligt fantastiska! Så jag är stolt över mig själv.
Jag är glad att jag är såpass duktig på min flöjt att jag inte behöver öva nitiskt för att låtar ska sätta sig, jag brukar (peppar, peppar) klara det ganska bra med lite mindre övning. Vilket ju passar perfekt eftersom mitt liv är ganska fullproppat med saker att göra och tänka på.

Imorgon ringer alarmet 06:15 eftersom jag och Gyltene ska vara duktiga och träna innan det är dags för skola. Nyss när jag cyklade hem från busstationen så hade jag motvind vilket var plågsamt! Min rumpa skrek i princip av smärta. Men å andra sidan var det bra träning, så jag ser det som en bonus. Min rumpa kommer vara otroligt fit for fight inför beach 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0