Guldklimpar

Så var man hemma efter två timmars arbete. Ikväll var det biblioteket jag arbetade på, kul var det! Har jobbat alla kvällarna med samma tjej så vi har lärt känna varandra vilket alltid är roligt.
Det är spännande med nya bekantskaper, att få lära känna en annan människa och låta den människan lära känna just mig också. Jag gillar henne. Hon är kramgo och glad och härlig.

Jag har verkligen skrämmande många otroligt fina vänner i mitt liv för tillfället. Jag ber innerligt för att jag ska få behålla alla, jag vet att jag i alla fall inte kommer släppa taget om dom. Tack för att ni finns, ni är underbara!

Här är en bild på mig och en av mina guldklimpar Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0