Huvudvärk

Idag är mitt huvud verkligen inte på humör. Har huvudvärk och så fort jag reser på mig så dunkar hela huvudet. Och ovanpå det har jag min ständiga tinnitus. Så idag är jag lite grinig, även om jag försöker vara positiv.
Vill hitta på något men har ingen att hitta på något med. Och samtidigt vet jag att jag inte orkar göra vad som helst pga huvudet.

Tror jag hoppar över träningen idag, även om det hade behövts. Hur jag än försöker så får jag aldrig ihop till så mycket träning som jag vill. Hur ska jag kunna gå ner i vikt och forma kroppen om jag aldrig har tid att träna 5-6 gånger i veckan?

Fast man ska väl vara glad för det lilla, jag hinner i alla fall träna. Och jag har trots allt en hyfsat snygg kropp så jag är någorlunda nöjd. Nu ska jag bosätta mig i soffan och ta det lugnt resten av dagen. Ikväll kommer Gyltene hit för att äta middag. Det är nog veckans bästa tradition tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0