Kaffepaus

Nu tar jag en liten kaffepaus från pluggandet. Har bara fyra små kapitel kvar att försöka läsa och få några bra anteckningar ur. Sen är jag klar med MKB:n. Då ska jag kanske öva lite på flöjten eller gitarren, blev ganska så sugen på det.

Solen skiner rakt in i min lägenhet vilket är ljuvligt. Jag älskar min lägenhet lite mer när det är sol ute. Då är den mycket bättre än min gamla (R.I.P.) i Varberg som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta.

Ikväll blir det bodypump tillsammans med Gyltene och efteråt ska vi laga mat och titta på våra söndagsprogram igen. Gyltene dumpade mig förra söndagen så jag fick titta på våra program helt ensam, vilket var sorgligt. Nu är jag glad att hon är tillbaka. På menyn står det limelaxpasta, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0