Krångel

Högskolan har misslyckats totalt. I slutet av förra terminen fick vi välja vilka kurser vi ville läsa nu. Och för många har kurserna krockat men för mig har det funkat. Däremot fick jag nyss mail om att kurserna jag ska läsa från och med mitten av mars tydligen inte funkar med schemat. Så därför får jag inte läsa arbets- och miljömedicin. Den kursen jag såg mest fram emot att läsa! Jag får vänta till nästa år med att läsa den. Men dom skriver ingenting om vad jag kan välja istället för den kursen!
Jag har inte lust, tid eller energi att engagera mig i alla olika kurser som finns och vad som passar och inte. Jag vill bara veta vad jag får göra och vad jag ska göra. Så snälla, sluta röra till det och ge mig ett alternativ istället.
Och som toppen på det så har det börjat regna ute, och jag tänkte gå och handla plus ta mig till posten och hämta ut ett paket.

En positiv sak är att jag hörde en koltrast kvittra för mig innan. Det var vackert. Som ett löfte om någonting bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0