Kul rep

Har precis kommit hem från musikkåren. Oj så roligt det var ikväll! Riktigt svårt, speciellt när noterna är handskrivna (läs dåligt handskrivna!) och det är första gången man ser just den låten, men ack så kul! Nu har jag skaffat mig noter så jag har något att öva på.
På söndag är det sektionsrep vilket innebär att jag nog kommer vara enda flöjtisten (förutom en piccolaflöjt) så till dess måste jag kunna vissa marscher så ingen hör att jag inte kan. Ska försöka trycka in det i mitt schema med allt annat jag ska göra.

Ikväll fick jag även känna på hur det känns att ha marschövning när man har träningsvärk. Plågsamt! Men det är kul att marschera.
Tror vi ska ha konsert någon gång i mitten av mars, då får ni komma och lyssna vettja!
Nu blir det sängen, ska upp och träna sju imorgon bitti (ja jag vet, det är tidigt).
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0