Myskväll

Sitter i lägenheten med tända ljus och myser. Min fina är på väg till Maxi för att handla glass, maränger och chokladsås. Jag tyckte det behövdes något extra gott efter en tuff vecka (för tuff, det har den verkligen varit).

Imorgon ska jag till Varberg och träffa min familj igen, det var nästan två veckor sen sist och jag har saknat dom varje stund. På kvällen ska jag till Linda och äta middag och sen ska vi festa! Har sett fram emot denna festen i flera veckor, ska bli grymt kul. Har lovat mig själv att släppa all stress, alla måsten och all ångest och bara njuta. Jag ska äta gott, dricka gott och umgås i gott sällskap. Det kommer bli fantastiskt!

Tidigare idag fick vi gjort en hel del på vårt stora projekt i skolan, det känns skönt. Det bästa med att ha mycket att göra, är känslan när man kan lägga någonting bakom sig, när man kan pricka av ännu en sak på sin "att göra"-lista. Skönt att jag är i samma grupp som Therese och Tina som är effektiva och börjar arbeta i god tid med saker och ting, vilket ju underlättar betydligt.

Nu ska jag hålla utkik efter min fina och glassen - lika ljuvliga båda två!

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0