Oj oj oj

Vilken dag! Var hos frisören imorse, fick riktigt snygg frisyr! Efter det åkte jag och min Gullan till Ullared och shoppade lite snabbt på Gekås. När jag var där passade jag på att ta numret till två miljöansvariga så vi kan fråga dom angående ett mkb-projekt vi ska ha i skolan. Efter Gekås for vi vidare ut på landet och hälsade på hemma hos Sandy för första gången. Mysigt! Hon hade bakat en jättefin kaka till oss. Massa kärlek helt enkelt.

När jag anlänt i Halmstad igen så gjorde jag mig i ordning (håret var fortfarande lika snyggt som efter frisör-besöket) och jag och min fina åkte till Wild West och åt. 400 g revben med tillbehör och sedan beställde vi in, hör och häpna, Toblerone-fondue med jordgubbar, marschmallows och diverse frukter. Oj oj oj!
Såhär gott såg det ut och ännu godare var det!

Nu blir det strax sängen, är så trött! Imorgon ska jag upp och iväg tidigt för sektionsrep med orkestern i några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0