Olika jobb

Då var man placerad i soffan ännu en gång idag. Jobbade två timmar tidigare ikväll, det gick bra. Är ganska lugnt på biblioteket på kvällarna, vilket är skönt. Om man jämför med höst-helgerna på Gekås så är det galet vilken skillnad det är! Tycker det är spännande att ha tre så olika jobb ändå. Jag har verkligen fått lära mig att tänka på ett annat sätt än Gekås-sättet.
Nu ska jag strax hoppa i säng, är ganska trött. Imorgon kan jag sova lite längre, ska inte iväg förrän vid elvatiden. Då tänkte jag hämta ut min uniform på regementet. Sen ska jag på ett informationsmöte angående öppet hus på högskolan. Enda anledningen att jag går på det är att man blir bjuden på lunch. Är man fattig student får man ta alla chanser man får till gratis-saker.

Godnatt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0