Pengar och jobb

Jag har insett att jag har alldeles för mycket viktiga papper som ligger huller om buller. Jag är i alla fall såpass strukturerad att alla viktiga papper hamnar i samma låda, vilket är ett bra steg i rätt riktning.
Men det är däremot inte så roligt att rota rätt på papper i den lådan. Får nog ta en heldag och rensa ordentligt och sätta in rätt papper i rätt mapp.
Anledningen att jag rotade i lådan var för att försöka räkna ut hur mycket lön jag tjänat förra året. Måste nog meddela csn om att jag tjänat långt mer än fribeloppet och alltså betala tillbaka. Vilket jag säkert får göra i år också.

På tal om pengar så fick jag mitt schema från Gekås idag. Så nu försvinner ungefär varannan helg, men det blir nog roligt ändå. Har en heldag i kassan så kom och hälsa på mig då!
Får försöka klura ut ett sätt att fixa så dygnet har 30-40 timmar istället för ynkliga 24. Eller så får jag helt enkelt sluta sova, men då tvivlar jag på att jag kommer klara av någon mänsklig kontakt utan att ryta och slita mitt hår.
För övrigt så är vi grymt duktiga med vårt projektarbete så jag känner mig på topp för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0