Seg dag

Idag har jag varit seg och trött och inte alls på humör. Detta pga för lite sömn, för mycket stress och för mycket tankar. Men efter en timmes boxning känns det lite bättre. Och efter en varm, skön dusch känns det ännu lite bättre. Så jag är nästan uppe i okej humör. Pratar med min finaste Linda på msn också, vilket höjer humöret ytterligare.

För tillfället sitter jag i myskläder och väntar på att tvätten ska bli färdig så jag kan hämta den. Sen ska jag dricka te, glo på tv och se om jag kan hitta något gott i mitt skafferi (chansen är väldigt liten tyvärr). Imorgon ringer alarmet nån gång efter 7.00, så det blir nog sängen ganska tidigt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0