Trött

Tröttheten kom just nu. Även om dagen varit roligt med fina människor och nya bekantskaper och mycket skratt, glädje och kärlek, så har det varit en lång dag. De få stunder jag varit i lägenheten har det varit i väntan på att dra vidare till nästa ställe, så det har varit ständigt tittande på klockan och fixande inför nästa anhalt. Så det är inte konstigt att jag är trött och matt. Vet inte ens om jag orkar ta mig från soffan till sängen.

Imorgon väntar en nästan lika hektisk dag förutom att det blir ännu mer plugg att ta igen vilket stressar mer än något annat. Och fredagen blir förhoppningsvis lite lugnare, även om jag måste ta igen det jag inte hunnit idag. Känns som om jag ligger flera steg efter oavsett hur långa kliv framåt jag försöker ta. Imorgon kommer det kännas bättre, efter lite sömn.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0