Diet

Jag vill gå ner i vikt. Allra helst skulle jag vilja gå ner 10 kg men jag tror att jag kanske får sikta på 5 kg med tanke på att jag tränar en del styrka. Funderar på om man kanske ska börja följa någon diet. Men hur tusan vet man vilken som passar just mig? Sen är jag lite osäker på om jag verkligen har motivation nog att följa en diet. Kanske. Det skadar ju inte att testa i alla fall. Frågan är vad man ska göra med det goda man har hemma, som kex och pepparkakor och choklad. Vill inte kasta allt. Finns kanske någon som vill ha det.

Kommentarer
Postat av: Fru

10kG! då skulle hela du försvinna!!. Vi kan dela på allt ditt gottis hemma hos dig, muuums så mysigt<3

2011-01-26 @ 22:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0