En lördag

Sitter nyduschad vid mitt köksbord och känner mig fräsh och pigg, redo för en lördag. Lillebror sitter i soffan och tittar på en film som jag tror heter något i stil med "Älskling jag förstorade barnen", uppföljaren till "Älskling jag krympte barnen". Jag kommer ihåg när man såg dom, då tyckte man att dom var bra. Nu tycker man mest att dom är gamla (vad är inte jag då??).

Om en stund ska vi ta oss in till stan där mamma och pappa väntar för en liten shoppingtur innan vi ska tillbaka till mig och fika lite. Har det riktigt fint i lägenheten.
Ikväll blir det lite fest hos Linda, jag har en flaska mousserande för att fira min tenta som gick så bra. Ska njuta ordentligt och bara göra precis vad jag vill! Ska absolut inte tänka på nästa vecka och hur pressat mitt schema är. Haha bra att skriva vad jag inte ska tänka på. Ja ja, nu ska jag försöka bestämma vad jag ska ha på mig ikväll så jag får med mig det till Varberg.
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0