Färdig

Har äntligen skrivit av föreläsningarna i LCA. Det slutade i nästan halva blocket fullt av anteckningar. Nästa steg är att läsa igenom det jag skrivit och se hur mycket jag förstår. Jag har goda förhoppningar.
Alldeles strax ska jag gå över till Gyltene och titta på tv och äta blåbärspaj. Mums! Det blir inte så många fler knop än så ikväll, men det tycker jag är okej. På söndagar ska man inte anstränga sig för mycket.
Om man tittar på min nästa vecka så får jag nästan panik när jag ser allt jag ska göra. Jobb flera dagar i veckan, träna några gånger, skola tre dagar plus massa arbete med projekten, öva med musikkåren vid två tillfällen och sen en annan lite hemlig sak. Om jag har tur så blir det även en fika med finaste Emelie, det är kärlek! Hon är en riktigt härlig tjej som ger ett stort leende till mitt liv, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0