Hög musik

Träningen idag gick bra fast jag fick självklart använda mina öronproppar. Och trots att jag använde dom så var musiken alldeles för hög så jag vet att det kommer tjuta extra mycket ikväll. Hoppas jag somnar fort.
Jag vet att man kan be dom sänka musiken på passen, men samtidigt vet jag också att i princip alla andra får en kick av hög musik och tar i lite extra. Så jag vill inte komma och vara glädjedödare. Men ibland känner jag för att skrika, slita i håret och slå sönder allting jag ser. Tinnitus driver mig till vansinne, jag blir alldeles tokig. Och jag kan inte göra någonting för att det ska sluta. Det är bara att lära sig leva med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0