Kallt

Det är riktigt kallt ute. Jag och Tiger var nyss på en långpromenad, nästan en timme. Jag ramlade nästan fem gånger och mina ben sved av kylan och mina tår kändes alldeles obefintliga. Men det var mysigt ändå. Och nu kan vi dessutom hålla oss inne i några timmar med väldigt gott samvete. Har dessutom en stor kopp kaffe framför mig vilket smakar extra gott när man varit ute.
Dagens plan är att plugga. Jag har absolut noll lust att ta tag i allmän kemi igen men jag har inget val. Vill så gärna klara den här omtentan så jag slipper det sen. Och så fort jag blivit klar med plugget inför den tentan så måste jag börja plugga inför biokemi-tentan. Ingen vila, ingen ro.
Däremot tror jag att jag ska unna mig att gå på bio i helgen, vill se The Tourist med Johnny Depp. Man måste ju ha en liten morot så man orkar göra det mindre roliga också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0