Kramp

Jag fick lite panik nyss. Tiger fick nämligen kramp och det var riktigt obehagligt att vara med om. Han blev alldeles stel, som en uppstoppad hund, och hans hjärta slog riktigt fort och hans ögon tittade bedjande på mig. Och jag kunde ingenting göra än att klappa honom och försöka lugna honom. Som tur var gick det bra, det gick över efter kanske fem minuter. Men det kändes som en evighet. Jag trodde nästan att jag skulle förlora honom. Avskyr att känna mig hjälplös.

Nu sitter vi i soffan och myser, jag tror det blir sängen snart. Imorgon ska jag jobba några timmar och sen kanske plugga. Och på söndag drar jag igång med min träning igen. Om jag har tur får jag med mig någon kompis att träna med. Jag håller tummarna.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0