Kväll

Nu är kvällen här och jag har gjort allt jag tänkt göra idag. Hade riktigt roligt och trevligt med Sandy och Gullan och maten blev riktigt god! Julmustkyckling hette det, finns på arla.se och oj vad gott! Sen gjorde vi smulpaj med choklad till efterrätt och den är verkligen en höjdare.

Imorgon har jag ett fullspäckat schema; först blir det tidigt möte för introduktion på högskole-biblioteket, sen ska jag direkt hem och tvätta, tänkte trycka in en snabb träning där också och efter den ska jag hem och packa ihop Tiger och hans saker för att köra hem till Varberg och lämna honom, sen tillbaka till Halmstad och hem till min fina. Längtar nästan tills morgondagen är över så jag kan stryka alla grejerna. Måste försöka hinna plugga någonstans på vägen också. Nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0