Lördag

Snart är lördagen slut. Den har bestått av en snabb tur på stan, fika och fotopromenad ute hos Marcus föräldrar och god middag och Desperate Housewives ikväll. Foton från promenaden kommer senare, blev några riktigt fina.
Tror det får bli sängen snart.

Imorgon är planen att plugga och träna, men med tanke på min enorma träningsvärk idag vette tusan om jag orkar träna imorgon. Å andra sidan har jag ätit popcorn ikväll så jag borde nog träna...

Jag hoppas att jag kan övertala en viss underbar kamrat vid namn Emelie att börja träna med mig. Hon verkade lite tveksam men tänk så roligt att få slåss med mig! Och tänk vilka muskler vi kommer få.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0