Lycklig

Oj vad lycklig jag blev när jag insåg att vi faktiskt inte börjar den nya terminen förrän tidigast onsdag, kanske till och med torsdag! Det betyder att efter imorgon har jag FYRA dagar helt ledigt! Oj så skönt! Jag ska spela gitarr, spela flöjt, läsa riktiga böcker, laga massa mat, träna och umgås med roligt folk. Det bestämde jag precis nu. Vilken bra start på året.

Men först ska jag göra en tenta, imorgon eftermiddag. Den ser jag inte fram emot. Är nästan inställd på omtenta, men det som är positivt ifall det blir omtenta är att då kanske jag inte sitter hela tiden på tentan imorgon och alltså får komma hem tidigare på dagen och får mer ledigt. Yey!

Nä, nu får det blir lite plugg med Twilight-musiken i bakgrunden. Talk to you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0