Måndag

Måndag och jag sitter och pluggar. Har läst några sidor i boken om LCA och det är ganska intressant. Dock känner jag mig lite stressad för jag skulle egentligen behöva läsa fem kapitel och jag är bara på kapitel ett och det är på engelska så det tar lite längre tid.
Sen väntar jag på att dom ska lägga upp förra veckans föreläsningar på internet så jag kan skriva anteckningar, vilket kommer ta några timmar bara det. Och det vill jag gärna göra innan imorgon för imorgon har vi två nya föreläsningar, vilket är ytterligare två presentationer att renskriva.
Men det ska nog gå, känns bara som om tiden är knapp. Å andra sidan, om jag slutade tänka så mycket på allt jag borde göra och börja göra något så kanske det skulle gå lättare. Smart va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0