Måndag

Idag är det måndag och måndagar är alltid bra att börja nytt liv på. Fast jag har redan börjat mitt "nya", nyttiga liv så därför tänker jag bara fortsätta leva det. Igår drog jag igång med träningen på riktigt igen, så idag har jag träningsvärk. Ikväll ska jag dock inte träna för jag och Gyltene ska laga middag och bjuda Sandy på eftersom hon fyllt år. Så det blir en kväll i sällskap med två fantastiska människor.

Innan vi börjar laga mat måste jag se till att få pluggat lite. Ska checka så att alla aminosyrorna sitter där dom ska, se så jag kan sidokedjorna och kanske börja titta lite på DNA och RNA. Nu ska jag göra havregrynsgröt till mig och min fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0