Plugg

Sitter för tillfället och skriver av pp-presentationen från gårdagens föreläsning. Jag känner att det börjar närma sig, att jag börjar komma närmre saker som faktiskt intresserar mig och får mig att brinna. På dagens föreläsning så kände jag riktigt hur jag ville avbryta föreläsaren och bara få ut alla åsikter om hur korkat det är med västvärldens välfärdssamhälle och konsumtion, konsumtion, konsumtion. Som tur var höll jag tyst, är ju inte precis hennes fel att världen hamnat så snett som den gjort.
Sitter vid mitt köksbord och blicken vandrar ut genom fönstret då och då. Tycker om att sitta och titta på folket och trafiken utanför. Känner på något vis frid när jag ser alla andra stressa till och från skola och jobb medan man själv är inne i värmen och myser. Snart ska jag dock ut där själv, för att träna. Har sett fram emot träningen hela veckan! Synd bara att det är en av de mindre duktiga instruktörerna, men det ska nog gå ändå.
Nä, åter till miljökonsekvensbeskrivningen.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0