Produktiv

Klockan är elva på förmiddagen och jag har varit produktiv. Har gått med Tiger, handlat, dammsugit, plockat undan mitt klädberg som konstigt nog alltid dyker upp igen och dessutom hunnit duscha. Nu tog jag en snabb liten paus innan jag ska diska och därefter sätta mig och plugga resten av dagen.

Emelie kommer på besök, tanken är att vi ska plugga ihop men jag har en känsla av att det kommer bli mycket annat prat också. Fast det har jag inget emot. Det känns roligare att ta tag i den tråkiga kemin när man har fått tjöta och skvallra lite.
Idag är det bara en vecka kvar som jag har Tiger. Det kommer bli väldigt tomt utan honom, men jag slipper ha hundhår överallt och bli väckt av någon som står nedanför sängen och gnäller svagt för att han är rastlös.
På tal om något helt annat, kan människor äta hundmat? För hundmat är så mycket billigare än vanlig mat och finns ju i massor olika kombinationer. 3 kilo oxkött för 50 spänn, det kallar jag billigt! Jag kanske ska testa att göra en gryta på Tigers mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0