Skryt

Nu tänker jag skryta om mig själv, utan att ens tänka på alla andra.
Jag är bäst! Jag fick godkänt på biokemi-tentan och jag hade faktiskt god marginal! Fick nästan VG! Det är det bästa resultatet jag någonsin fått på en tenta och då var jag knappt intresserad av ämnet och orkade inte lägga ner tid på att plugga. Jag är bäst!
Oj så skönt det känns! Alla måste vi få säga och tänka positivt om oss själva utan att tänka "ja men hon fick ju bättre än mig" eller "hon är mycket snyggare än mig".
Jag är snyggast som mig! Jag är bäst som mig! Jag är smartast som mig! Jag är grym! Heja mig! Och heja dig också för den delen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är sjukt grym! Och helt klart den snyggaste, coolaste, mest intressanta och bästaste Michelle jag känner! :D

2011-01-26 @ 17:44:27
URL: http://detelja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0