Utmattad

Kom nyss hem från övningen med orkestern. Är alldeles utmattad. Repetitionen var riktigt rolig även om någon låt var svår sådär första gången. Folk verkade trevliga och det skulle verkligen vara roligt att vara med och spela. Fast sen är det ju att jag måste ta mig dit varje vecka, vilket inte är varken roligt eller lätt såhär i vintertid. Och dessutom måste jag försöka få tag på någon som kan ge mig noter så jag faktiskt kan öva hemma, för jag vet i alla fall två låtar som inte alls gick bra som jag behöver titta på i lugn och ro. Och sen måste jag skaffa mig öronproppar för just nu tjuter det för fullt i huvudet och jag vill absolut inte tänka på hur det kommer låta när jag ligger i sängen.

Imorgon börjar skolan igen och innan skolan måste jag handla och efter skolan ska jag jobba på biblioteket. Jag längtar till denna veckan är över för det har varit så mycket att göra, även om det varit roliga saker. Det kan bli för mycket roligt också, om det trycks in för tajt. Ser fram emot att få börja läsa nya kurser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0