Dag 3

Dag 3 som nyttig har gått bra. Lite jobbigt när jag var på Willys tidigare och handlade godis inför morgondagens fest, då kände jag den ljuva doften av socker. Det riktigt svåra blir imorgon när godiset kommer stå på bordet framför mig. Förhoppningsvis kommer det gå bra. Jag har bestämt mig för att låta bli, men man vet aldrig vad den högre makten vill att jag ska göra...
Idag hade jag besök av finaste Sawsen. Hon är kärlek som vanligt. Det är kvinnan i mitt liv, hon jag vill spendera resten av mitt liv tillsammans med.

Resten av kvällen tror jag att jag ska tillbringa med lite flöjtspelande (på min tvärföjt) och fortsätta läsa i min bok. Imorgon är det jobb och sen tåg till Varberg för fest. Om jag har tur kommer Sawsen med vilket hade varit fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0