Jag erkänner...

Okej, jag erkänner. Jag är inte sådär effektiv som jag alltid ger intryck av att vara. Imorse till exempel, när klockan ringde kl åtta. Då ställde jag fram den en och en halv timme och struntade i att gå till gymmet. Helt utan dåligt samvete dessutom! Jag tänker som så, att ifall jag nu känner att jag inte orkar eller har riktig lust att gymma, då kommer resultatet inte heller bli bra. Då är det bättre att jag hoppar över det tillfället och laddar ordentligt inför nästa gång.
Dessutom är det sommar och bara för att jag inte har semester från jobbet så behöver jag inte kunna unna mig semester från annat också. Ska snart börja plugga inför min omtenta och då tänker jag bli effektiv igen. Snart, snart.

Kommentarer
Postat av: Julia

Bra blogg! :)

2011-07-27 @ 10:33:01
URL: http://livetomjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0