Maskerad

Idag kom min älskade Saws och hälsade på mig på jobbet. Jag blev alldeles lycklig och fick en dos kärlek och varma kramar. Helt underbart med andra ord!
För tillfället har jag gjort allting redo för kvällen och packat mina väskor. Ska på jackfest (för er som inte förstår; damjacksavdelningen på Gekås ska ha fest och jag ska vara där). Det är filmtema, och min karaktär är ganska så fräck faktiskt. Ska bli spännande att se slutresultatet. Tänkte sminka mig och fixa håret hemma i Varberg och sen bär det av. Mammas väninna Lotta ska köra mig ut, det är jag glad för. Jag hade nog blivit inspärrad ifall jag försökt åka tåg så som jag ska se ut...
Nä, nu ska jag kolla av checklistan så jag har med mig allting.
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0