Underbart!

Har haft en obeskrivligt fantastisk helg i Stockholm med massa kärlek. Min faster har nog det finaste huset jag sett på länge, skulle helt klart kunna tänka mig att bo så. Balkongen var precis perfekt och hängmattorna och poolen var inte så tokiga heller.
Vi har shoppat massa och ätit god mat ute och idag åkte vi även upp på globen. Utanpå globen alltså! Det var skrämmande men otroligt häftigt. Tur att jag hade min snygging att hålla hårt i.
Ska alldeles strax sova och ladda för en morgondag med träning, handling och jobb. Har en ganska fullproppad vecka framför mig men det ska bli kul. I övrigt så längtar jag till andra helgen i september. Hoppas tiden går fort.
Kärlek

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Jag längtar också efter September! ;)

2011-08-01 @ 01:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0