Åskoväder

Inatt åskade det. Alldeles förfärligt mycket. Jag vaknade, alldeles livrädd med hjärtat i halsgropen och kunde inte somna om förrän det var över. Jag var så rädd att jag ett tag fruktade för mitt liv, det lät och kändes som om åskan slog ner precis runt knuten och det var obehagligt.
Så imorse sov jag en extra timme än vad jag tänkt vilket innebär att jag inte hinner träna innan jobbet. Men det gör ingenting, för jag behöver lugna ner mig lite efter allt jag gjort de senaste dagarna. Så det får bli träning imorgon istället. Och dessutom ska jag cykla in till stan och sen till regementet ikväll, så en helt motionsfri dag blir det faktiskt inte.
Nu ska jag fixa lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0