Hemma igen!

Efter en helg i Tyskland är jag äntligen hemma. Det har varit kanske 30-35 grader i solen så vi har svettats en del i våra uniformer. Men skönt har det varit, och otroligt kul! Jag har marscherat i en rondell för första gången och det var en intressant upplevelse. Jag gillar det, haha!

Idag hade vi två nationaldags-spelningar, även dom svettandes i solen. Så jag har svettats nästan konstant i fyra dagar. Och dessutom fått en riktigt fin bonna-bränna efter skjortan. Men lika glad är jag ändå.
Veckan som kommer är full med bästa jobbet (Lagerhaus) och musikkåren på tisdag, torsdag och lördag. På lördag är det inspektion som vi måste klara av.
I övrigt tycker jag att ni kan komma och hälsa på mig på Lagerhaus om ni vill. I'll be there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0