Jobb och musik

Idag var en lika varm dag på jobbet som tidigare i veckan. Försäljningen gick inte så jättebra men kul hade vi ändå. Och efter jobbet cyklade jag till regementet för sittande repetition. Det gick hyggligt tycker jag. Nu håller vi alla tummar och tår och ber till Gud att vi ska bli godkända på lördag. För om vi blir det, då ska vi starta en trum- och flöjtorkester och det, gott folk, kommer bli awesome!

Nu njuter jag av en cider och lite godis. Jag har tänkt bli nyttig någon gång. Kanske i juli? Eller till hösten? Vi får se. Tänkte försöka dra igång med träningen igen, har ju vilat (helt enkelt inte orkat) i en vecka nu. Så imorgon blir det upp och gymmet innan jobbet. Och jag lovar mig själv att jag inte ska ställa fram alarmet (vilket jag gjort de tre senaste morgnarna). Nu ska jag njuta av min "The big bang theory"-box!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0