Kärlek

Sitter och funderar på det här med kärleken. Anledningen till varför jag funderar på det är att jag har börjat titta på bachelorette (amerikanska varianten) och där är det en massa till synes perfekta män som tävlar om en kvinnas hjärta. Ikväll kommer det dock visa sig att en av killarna har en flickvän!
För tillfället är det sju killar kvar, och jag tycker personligen att dom verkar vara fantastiska killar allihop. Men tänk så fel man kan ha!
Slutsats; man kan inte lita på män. Dom gör en alltid besvikna på ett eller annat sätt. (Fast å andra sidan tror jag att vi kvinnor också kan vara ganska elaka ibland så det går kanske på ett ut).

Kommentarer
Postat av: Sandy

Dock vet jag inte om såpa-kärlek räknas på samma sätt... alltså... det känns fejk där hur dem än gör. Dock hade jag gärna varit kvinnan med alla snyggingar omkring mig xD

2011-06-14 @ 16:40:13
URL: http://lillagget.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0