Kärleksförklaring

Jag har mött min själsfrände. Hon heter Sawsen och är en av de finaste människorna jag träffat. Dels så ser hon alldeles fantastisk ut och sen är hon så go och omtänksam och härlig så det är magiskt! Jag är lycklig som har henne som vän. Vi såg en film, Public enemies med Johnny Depp, som var ganska bra (fast lite besviken på slutet blev jag allt). Det var värt att se den ändå, det var trots allt Johnny Depp.

Jag har tänkt avverka en till film från min Johnny Depp-hög ikväll, får se vilken det blir. Han är en fantastisk man. Jag skulle kunna tänka mig att leva mitt liv tillsammans med honom. Och Sawsen hade också fått vara med i vårt liv, bara för att hon är så fin och älskar Johnny Depp lika mycket som jag gör. En fenomenal trio helt enkelt!
Drömma kan man i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0