Kött och böcker

Idag har jag tränat och arbetat och dessutom varit i kyrkan. Jag var på Netto tre gånger också, och inte för att jag ville utan för att dom inte hunnit få in varorna jag ville ha. Och eftersom jag gärna ville ha det så fick jag åka tillbaka senare, och senare. Så nu har jag två förpackningar med kryddstarka korvar, en stor bit kassler och nötfärs i kylen. Sen innan har jag dessutom en fläskfilé och en grillskiva. Jag älskar kött, oja!

Ikväll ligger jag i soffan och njuter av en god bok. Författaren heter Janet Evanovich och hon har skrivit ett antal fristående böcker om prisjägaren Stephanie Plum. Böckerna är skrivna med en stor dos humor och jag älskar dom! Om ni har tid över i sommar så se till att läs åtminstone en och säg sen vad ni tycker. Jag garanterar att ni kommer älska dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0